تسلیــــــــــم نخواهم شــــــــــد

خدای مهربونم)


تسلیم نخواهم شد !


زندگی می کنم ...


برای رویاهایی که منتظرند به دست من واقعی شوند ...


من فرصتی برای بودن دارم،


پس ساکت نمی نشینم ....!!!


می گذارم همه بدانند که من با تمام توانایی ها و کاستی ها، شاهکار زندگی خود هستم ؛


کافی ست لحظات گذشته را رها کنم و برای ثانیه های آینده زندگی کنم ...!!!


چون رویاهایم آنجاست ،


و من فقط ؛ یک بار فرصت زندگی کردن را دارم ..

تسلیــــــــــم نخواهم شــــــــــد

خدای مهربونم)


تسلیم نخواهم شد !


زندگی می کنم ...


برای رویاهایی که منتظرند به دست من واقعی شوند ...


من فرصتی برای بودن دارم،


پس ساکت نمی نشینم ....!!!


می گذارم همه بدانند که من با تمام توانایی ها و کاستی ها، شاهکار زندگی خود هستم ؛


کافی ست لحظات گذشته را رها کنم و برای ثانیه های آینده زندگی کنم ...!!!


چون رویاهایم آنجاست ،


و من فقط ؛ یک بار فرصت زندگی کردن را دارم ..

توان مــــــــــــــــــــن

اگر توانم باشد که یک دل را از شکستن باز دارم

به بیهودگی زندگی نخواهم کرد

اگر یارای آن داشته باشم که یک تن را از رنج برهانم

یا دردی را تسکین بخشم

یا انسانی تنها را یاری کنم

که دیگر بار بسوی شادی باز گردد

به عبث زندگی نخواهم کرد

 

معامله زندگی

ببین !

زندگی یک معامله است...

چیزی میگیریم و چیزی میدهیم

خودخواهانه است که تنها بخواهیم چیزی به دست بیاوریم

و نخواهیم از دست بدهیم...

باید یادمان باشد که عشق مثل گلوله ای از آتش است

باید مواظب سوختن دستهایمان باشیم

باید مواظب باشیم که هر ازگاهی آنرا دست به دست کنیم

تا دستمان نسوزد و آزار نبیند...

اگر طاقت نداشته باشیم از دستمان می افتد پائین

و مثل چینی نازک صورتی یک دل حساس میشکند...

 

چایت را بنوش

چایت را بنوش نگران فردا مباش

دکتر نیستم

اما برایت ده دقیقه راه رفتن،روى جدول کنار خیابان را تجویز میکنم،

تا بفهمى عاقل بودن چیز خوبیست،

اما دیوانگى قشنگ تر است..

برایت لبخند زدن به کودکان وسط خیابان را تجویز میکنم،

به ﺗﻮ پیشنهاد میکنم که شاد باشى!

خورشید هر روز صبح،بخاطر زنده بودن ما طلوع میکند!

هرگز، منتظر" فرداى خیالى" نباش.

سهمت را از" شادى زندگى"، همین امروز بگیر.

نگران نباش . چایت را بنوش