ولنــــــــــــــــــــتاین

من دلم میسوزد...

دلم میسوزد برای تو دختر!

با یک خرس بزرگ و یک جعبه شکلات 

و یک دسته گل رز آتشین فکر میکنی 

چه خبر است؟

عکس میگذاری در پیج اینستاگرامت و مینویسی:کادوهای #ولنتاین من ،

از طرف مردترین و عاشق ترین آدم دنیا!!!

متاسفم که این را میگویم

اما باید خدمتت عرض کنم که خیر جانم...

تصوری که نسبت به او داری 

بله زیباست 

اما در واقعیت اینطور نیست...!

این کارها یک جور در آب نمک نگه داشتن توست نه دوست داشتن!

بالاخره او باید خیالش راحت باشد

که یکی آن گوشه و کنار دلش همقدم مهمانی ها و جمع های دوستانه ی شبانه اش در نبود آن یکی ها هست یا نه؟

تو خودت هم میدانی...

میدانی اسم این رابطه ی کوتاه مدت 

عشق و دوست داشتن نیست!

پس برای چه به خودت این باور غلط را 

تزریق میکنی که چون برایم فلان چیز را 

خریده و فلان کار را کرده

"او عاشق من است" !!!

به چه امیدی خودت را گول میزنی!؟

چشمهایت را باز کن 


حواست را جمع کن دختر جان!

تا بعدها با چشم گریان و هق هق کنان 

عکسش را در همان اینستاگرامت پست نگذاری برای دوستانت و پایینش بنویسی:

"پست ترین" و"نامرد ترین" آدم دنیا....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.